FANDOM

Film napsaný Filipem Turnou. Film pojednává o souboji kapel mezi nebezpečnými sirénami Shadows a kapelou Rainbows s nejnovější členkou Terry.

DĚJ Editovat

Něco zlého Editovat

Okayův zlý klon najde tajemnou knihu,přečte zaklínadlo a tím se dostane do alternativního světa,tam čapne Elišku a Viky a honem se vrátí. Chce se pomstít Záhadám Ožívají, tak potřeboval komplice, dává oboum děvčaům amulety, ve kterých jsou sirény

Mezitím Editovat

Na škole Sportovní všichni odpuští Terry a Záhady Ožívají,nyní známí jako Rainbows zazpívají v kavárně krásnou písničku, o tom, že se Terry může napravit. Později se k nim přidá i sama Terry. Když dozpívají,Terry musí jít provést tři nové studenty....jenže k jejímu překvapení jsou tito "studenti"......

Shadows Editovat

....shadows. Terry je provádí školou a všímá si jejich podivného chování,například že jí velitel Black málem utrhl ruku,když si chtěla sáhnout na jeho přívěsek. Vyprávěla jim i o hudební soutěži,kterou tenhle víkend pořádá škola. Zavede je až k jídelně,kam potom sama vejde a svěří se přátelům,co byli zač. Black mezitím domlouvá Dark a Grey,aby zpívaly pěkně.Vtrhnou do jídelny a spustí omamující píseň, která všechny poblázní, aby chtěli ze soutěže udělat souboj.

Něco mokrého Editovat

Terry dojde,co se okolo děje a běží s přáteli do knihovny. Otevře jednu knihu a čte o jakýchsi "sirénách zpěvavých",podle Terry je možné,že tyto tři okouzlující mořské bytosti nějak ovládly ty tři Shadows.Hned po tom co Terry s Nimrou a Fantaziim chtějí odejít z knihovny s půjčenou knihou,uvidí Shadows,sedět na židlích. Když kolem nich chtějí projít,Shadow Fantaziovi,který knihu nese podkopnou nohy,vysmějí se mu, knihu si vezmou a odejdou.

První kolo Editovat

Nastává první kolo hudební soutěže a první vystupují Shadows. Předvedou ohromující tanec s písní: Pozor,vlak. Po jejich vystoupení jdou na řadu Rainbows s nenatrénovanou písní. A co je horší, jediný kdo nepřestává zpívat je Terry,ostatní propukajív hádky. To se porotkyním moc nelíbí. Dále jde na řadu Blue Gala.Terry se cítí ztrapněně a odmítá vystupovat,což se nelíbí týmu Rainbows,ale Shadows se v koutu smějí.

Hádky Editovat

Hádky Rainbows nemají konec.Terry chce opustit tým.

ZBYTEK BRZY!! Editovat